عاشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خوش آمديد

    خوش آمديدبه وبلاگ mostafaarezooha اميدوارم بهتون خوش بگزره چاكرهمتون 

راستي اميدوارم همه شما عزيزان بازديد كننده اگر عاشق هستيد به مراد دلتون برسيد .

 

 

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی

و محکم در آغوشم بگیــری

و شیطنت وار ببوسیم

و من نگذارم !

عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:33---29 آبان 1391
سلام دستتون درد نکنه بابت نظر


شقایق
ساعت9:43---17 آبان 1391
سلام خوشحال شدم سرزدی بااجازه شماکلاس سوم راهنمایی هستم

شقایق
ساعت17:40---7 آبان 1391
سلام واقعا وبلاگت قشنگ شده تبریک بهت میگم یه سربه وب منم بزن منتظرنظراتت هستم.

محدثه
ساعت12:54---23 مهر 1391


جوجو
ساعت12:11---23 مهر 1391
خوب اول كارتو انجام بده بعد بيا به من بگو باي باي

پارسا
ساعت13:51---25 مرداد 1391
از وب من هم دیدن کن.پسندیدی نظر هم فراموش نشه فدات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط MOSTAFA در 16:54 | |